sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Vastauspostaus

Teilt tuli kiva satsi kysymyksii ja tässä ois sit meiän vastauksii teille :).

Oton vastaukset ensin:

Mitä mieltä olit kun kuulit että Iina on raskaana?
No siis olihan se yllätys. Iina oli niin tuppisuu sillon ku aluks tutustuttiin, nii ku en saanu silt mitää järkevää mielipidettä et mitä mieltä se oli asiasta ni en sit tienny itekkää miten suhtautua. Hetken ku sain rauhas miettii ni iha hyväl mä sen sit otin. :D

Miten vanhempasi ovat suhtautuneet asiaan?
No jaa-a, lyhyesti sanottuna ei mitenkään. Äitini kuoli syyskuussa 2008, ja sen jälkeen mun ja mun faijan välit on vaan menny huonompaan suuntaan. Täl hetkel hädintuskin ollaan yhteydes ellei oo ihan pakko. Eli se ei tiedä, vielä. Veli tietää kyl ja hyvällä se sen otti.

Minkä ikäinen olet (syntymävuosi)?
Parikymppinen. (-90) :---D

Kuinka sun kaverit suhtautu raskauteen?
Hyvin on suhtautunu ne joita oon nyt nyt nähny ja joille oon nyt kertonu, siin on vaan se et kerron asiast itte mielummin sillee kasvotusten, enkä oo mm. duunin takia hirveesti ehtiny omia kavereita nähä.

Oliko sulle selvä et tuutte pitämään vauvan?
No ei välttämättä sillä sekunnill ku sain asiasta kuulla, mut hyvin nopeesti sen jälkeen kyllä.

Aiotko polttaa vielä sillon kun vauva syntyy vai lopetatko? :D
Nyt on muuten harvinaisen hyvä kysymys. :D Voi olla et jatkan kyl, poltti mun äitikin, vaik se pitiki taukoo joku 10 vuotta. Ei se mua haitannu ollenkaa. :D

Toivotko tyttöä vai poikaa?

No mulle se on kutakuinkin ihan sama et kumpi sielt tulee, mä vaan toivon et se pikkusankari ois terve. <3

Ootteko jo miettiny nimiä?
No joo ja ei. :D Iina on, mä en halua ennenku tiedän sukupuolen. Oon vähän vammanen joittenki asioiden suhteen. :---D

Onko joku teidän kavereista ns. jättäny teidät ku sai tietää raskaudesta? 

Ei oo, ja jos ois ni se ois kyl ihan sen oma henkilökohtainen voivoi. Ei sellasta ihmistä voi kaverin pitää.

Miltä susta tuntui kun sait tietää että Iina on raskaana?
No yllättyneeltä nyt tietenki, onnelliselta jälkeenpäin. Oon vähän huono kuvailee milt must tuntuu, must vaa tuntuu. :D

Mikä Iinassa on parasta?
Derp? :D No sen ilmiselvän "TISSIT" kommentin jälkeen ni sanoisin et Iinan kaikista paras puoli on se et se osaa mun kaa olla täysin oma ittensä, ja toistepäin. Ei meil oo Iinan kaa mitään salaisuuksia, ja kyl me tiedetään toistemme menneisyydet ja niin päin pois. :D

Mitä jäät kaipaamaan ns. vapaasta elämästä? 
No varmaan sitä tiettyä spontaanisuutta, ja sitä ku pysty huonoina päivinä haistattamaan maailmalle paskan ja jäämään koko päiväksi läppärin ääreen, kuulokkeet päässä ja 10 litraa kokista varastossa. Joo oon datis. :D

Ootko jo tottunut ajatukseen että teille tulee lapsi?
Oon mä kyl joo, odotanki innolla. Vaik täytyy kyl myöntää et oon siin mieles onnellinen ettei se ihan viel synny et saa rauhassa pikkuselle kaiken valmiiks. <3

Jos olisit itse saanut päättää niin minkä ikäisenä olisit halunnut lapsia?
"Jos olisit itse saanut päättää..." :DD Emmäkyl paljoo tätä vanhempana. Oon aina ollu sitä mieltä et mielummin hankkii lapsia ku on ite vielä suht. nuori. Eihän sitä vanhana vaan jaksa samanlailla. Sitäpaitsi innostun vieläki jostai legopalikoista et on se kiva saada leikkikaveri. :---D

Tuntuuko susta että Iina on sulle "se oikea"?Tähän en nyt ikävä kyl vastaa ku toi yks sankari kuitenki lukee nää kaikki vastaukset, jää meidänki parisuhteeseen jotai salaperäisyyttä. ;DDD

Onko Iina muuttunut sun mielestä raskauden myötä erilaiseksi?
Joo ja ei. Sama ihminen se on ku sillon ku me tutustuttiin, sil vaan tulee välil näit hormoonipommeja ku se alkaa mököttää jostai kummasta syystä mitä mä en kykene ymmärtää, tai sit se haluu yhtäkkiä jota saatanan sinappisillejä tai pikkusuolakurkkuja, jumalauta. :D

Tuntuuko sinusta että olet valmis isäksi?
Tuntuu tuntuu, eihä täs ois mitää järkee jos mä en ois.

Millainen isä haluat olla lapsellesi?
Enhän mä nyt saatana osaa tollaseen vastata. :D Oma itteni mä aattelin olla.

Oletko ajatellut vähentää juhlimista lapsen synnyttyä?
 No toi nyt on aika suhteellista, vähensin jo. :D Saatan mä pari olutta juoda jos on kaveri kyläs tai sit just ku napsahtaa vapaata duunista, mut en sen enempää. Sitäpaitsi senverta ku mä sen nään ni yleensä mennään juhlimaan siks et haetaan seuraa, ja mun seura makaa tos sohval tutkimas sen kainaloita ni ei mul oo sillee mitää syytä enää "bailaa". :D Torstaina saattaa kyl muutama enempi mennä kurkusta alas ku broidi täyttää (vihdoin) 18, mut jos se ei oo syy juhlaan ni sit ei kyl oo mikään. :D

Pelottaako sinua tuleva vauvaperheen arki?
 Ei mua pelota. Tuleehan se olee erilaista, mut ei kyl pelota ei. Oon muutenki esim. niin univammanen ni tuskin mul tulee olee ongelmia nousta jos skidi esim. huutaa yöllä. :D

Oletko töissä/ Opiskeletko? 
No en mä aatellu lasta ilman työpaikkaa elättää. Oon joo töissä, ja oon itseasias ammattikorkeeski listoil viel. Se kyl tyssäs jo kiinnostuksen puutteeseen. En usko et joku mediatekniikka on ihan oikee linja jos lukios luki psykkaa ja filosofiaa. :D

Koska saatte tietää vauvan sukupuolen vai haluutko tietää sitä lainkaan ennen kun se syntyy?
Nyt keskiviikkona, vihdoin. :D

Miten reagoisit jos lapsi olis jotenkin vaikeesti vammanen?
En osaa ihan rehellisesti sanoa.

Monta lasta haluisit?
No yhen nyt aluks. :DD Pari, sanoisin. Varmaa ku meiä perhees meit lapsii oli sillee -90, -93 ja sit -00 vuonna syntyny, et veljen kaa me oltii sillee "kahestaan lapsia", sisko niin paljon nuorempi. Jos joku nyt ymmärs tost selityksestä yhtään mitään. :DD


Mun vastaukset:


Oliko raskaus vahinko vai suunniteltua?
 
No raskaus oli vahinko, ei me yritetty tehdä vauvaa, mut pakko kyl tunnustaa et aina ku mult irtos ripsi ja puhalsin nii toivoin et tuun raskaaks, oon nii kauan halunnu jo vauvaa.

Milloin on laskettu aikasi?
 
17.10.2011

Milloin tiedät onko se tyttö vai poika?
 
No keskiviikkona meillä on rakenneultra et jos vauva on semmoses asennossa et näkyy hyvin nii silloin varmaan saadaan tietää.

Mitä mieltä Otto oli kun kuuli että olet raskaana?
 
No mun mielestä Otto otti sen tosi hyvin, olihan se aluksi vähän hiljanen mut oltiin kumminki puhuttu jo etukäteen nii tiesin et Ottoki haluaa et pidetään vauva.

Mikä oli ensireaktiosi kun sait tietää olevasi raskaana?
 
Mä olin maailman onnellisin ikinä, tärisin vaa ja kiljuin ja en pystyny käsittään sitä, tuijotin vaan niitä kahta viivaa siin testissä ja mietin et mitä ihmettä :D!

Miten vanhempasi ovat suhtautuneet asiaan?
 
Mun vanhemmat on yhtäkuin mun äiti ja äiti on suhtautunut maailman parhaiten, muistan kyl sen ku soitin äidille nii se sano et tätä se on aavistellu jo pidemmän aikaa et soitan sille viel ja sanon just ne sanat mitä sanoin eli et oon raskaana :D. Tottakai äiti oli aluks vähä ihmeissään et miten me saadaan hoidettua kaikki käytännön asiat mut kumminki äiti on alusta asti ollu mun tukena tai no meiän molempien tukena ja äitist tulee maailman paras mummu koskaan ♥

Minkä ikäinen olet (syntymävuosi)?
 
1991, eli täytän 20 syyskuussa :)

Harkitsitko aborttia alkuvaiheessa?
 
En todellakaan harkinnut, abortti on jokaisen naisen oma päätös ja siinä ei mun mielestä oo mitään vikaa jos tekee abortin mut itse en vaan ikinä ois pystyny tekeen, enkä halunnu tehdä.

Mitä mieltä kaverisi ovat raskaudesta? 
 Kaikki kaverit on ollu tosi ilosii ja innoissaan meidän puolesta ja kaikki kyselee vaan kauheesti kaikkee ja meil on varmaan tsiljoona kummiehdokastaki jo :D Tosi hyvin kaikki on ottanu tän vaik ollaanki meidän kaveripiirissä ensimmäisiä joille vauveli on tulossa.

Ootteko jo miettiny nimiä?
 
No ollaan me mietitty ja ite oon varsinki miettiny kaikkee, mut Otto ainaki aluks sano ettei haluu miettii ennen ku tietää kumpi meille on tulossa mut on se kyl miettiny mun kanssa ja antanu siunauksensaki ainaki yhelle mun nimiehdotukselle ;D.

Mikä on sun mielestä kaunis tytön/pojan nimi?
 
No niitä on tosi paljon, enkä muutenkaan aio paljastaa vauvan tulevaa nimeä kellekkään ennen ku vasta ristiäisissä :).

Onko joku teidän kavereista ns. jättäny teidät ku sai tietää raskaudesta? 
 No eipä kyllä onneksi oo ja jos joku ois tehnyt niin nii en kyl kutsuis sitä enää kaveriksi :).

Mikä raskaudessa on ihaninta? Entä ikävintä?
 
Ihaninta on ku tuntee että vauva liikkuu ja se ku näkee että masu kasvaa ♥ Ikävintä on varmaan lantion ja nivusten kivut ja jatkuva pissahätä :(

Mitä jäät kaipaamaan ns. vapaasta elämästäsi?
 No sit ku vauva on syntyny nii kaipaan varmasti sitä et saa nukkuu niin pitkään ku ikinä haluaa ilman et mikää keskeyttää unta. Ei mulla kyl tuu mieleen muuta, lapsen kaa kumminki voi tehdä vaikka ja mitä ja vaik en sais nukkuu ku tunnin viikossa nii tää on sen arvosta ♥

Mikä sai sut tekemään päätöksen että pidät lapsen?
 
No oon aina halunnu lapsia ja oon myös tienny et haluun saada lapset nuorena. Lapsi on hienoin ja ihanin lahja mitä voi saada eikä mulla käyny mielessäkää et en pitäis ♥ Onneksi Otto oli samaa mieltä :D

Toivotko tyttöä vai poikaa?
 
No mulle on ihan sama kumpi se on kunhan ois terve :) Ois kyl kiva tietää et onko vauveli tyttö vai poika mut sillä ei oo mulle mitää välii et kumpi se on :).

Miten raskaus on muuttanu sua?
 Must tuntuu et musta on tullu rauhallisempi ja itsevarmempi. Toisaalta taas välillä ku hormonit jyllää nii tulee taas sellasii "musta ei oo mihinkään" -epävarmuuskohtauksii. Mut sillee kaikenkaikkiaan nii must tuntuu et oon reipastunu ja aikuistunu tän raskauden aikana :).

Mitä pelkäät eniten tulevaisuutta ajatellen? 
 Pelkään ehkä eniten et vauvalla ois joku vamma tai et Otolle tai vauvalle sattuis jotain pahaa. Ei mua normaali tulevaisuus pelota ollenkaan :).

Aiotteko muuttaa tulevaisuudessa isompaan asuntoon,että vauva saisi oman huoneen?
 Aiotaan muuttaa, varmaan viimeistään sitten ku vauveli lähestyy vuoden ikää. Mut näin aluksi tää iso kaksio riittää oikein hyvin ja ei vauva heti tarvii omaa huonetta ku meillä kumminki makuuhuone on täysin rauhotettu nukkumista varten et siel ei oo mitää telkkareita/tietokoneita/yms. jotka häiritsis vauvan unta.

Onko raskauden aikana tullu jotain erityisiä mielihaluja tiettyjä ruokia kohtaan? :)
 No alkupahoinvoinnin jälkeen mul oli kaikkii tosi kummallisii mielihaluja suolakurkuista sinappisilliin mut nyt ei oo pitkään aikaan tullu mitään semmosii et ois ollu ihan pakko saada jotai. Mäkin päärynä tuplamakupirtelö on mun suurinta herkkua ja muuten keskityn lähinnä terveellisen perusruuan syömiseen :)

Oletko miettinyt elämääsi lapsen kanssa 15 vuoden kuluttua? Millaista uskot ja millaista toivoisit 
sen olevan? (Hänhän on silloin teini)
 
No oon mä silleen ympäripyöreesti miettiny et toivon et silloin meil olis Oton kaa kummalki vakituiset työpaikat ja asuttais ehkä jossai kivassa rivitalossa ja sillee mut en sen tarkemmin. Mut uskon et tullaan hyvin toimeen myös teini-ikäisen lapsen kanssa koska ollaan itekki nuorii vielä nii meiän on helppo ymmärtää ja muistaa millast oli ku itse oli teini-iässä. Toivon et meillä on lapsen kanssa hyvät välit ja lapsen on helppo kysyä meiltä ihan mitä vaan ja puhua meille mistä vaan. Haluun olla lapselle aina tukena kaikissa elämänvaiheissa.

Oletko ajatellut jatkaa opiskeluja/ mennä töihin kun lapsi on vanhempi?
 
Oon ajatellut yksityistä parturi-kampaajakoulutusta sit ku lapsi on ainaki vuoden ikäinen. Se vaan vie aika kivasti rahaa et katsoo sitten mikä on tilanne. Mulla kumminki onneksi on sen verran hyvä todistus sekä lukiosta että yläasteelta et voin hakea melkeinpä minne vaan opiskelemaan. Se riippuu siitä mikä mua kiinnostaa ja millanen elämäntilanne meillä on sit ku nää asiat tulee ajankohtasemmiksi.

Jännittääkö synnytys? 
 Tottakai mua jännittää ja pelottaaki, mut en kyllä viel näin aikasin ala stressaamaan asiaa johon ei loppujen lopuksi ite voi vaikuttaa oikein muuten ku positiivisella asenteella ja rauhallisuudella.

Pelottaako tuleva vauvaperheen arki?
 
No ei mua pelota, enemmänki odotan innolla. Ainoo mitkä vähän ehkä pelottaa on et jos vauvalle tulee koliikkia tai jos vauvan unirytmi on olematon viel monen kuukaudenki jälkeen. Mut uskon et yhdessä selvitään kaikesta tosi hyvin ja et se arki tulee olemaan paljon enemmän antoisaaa ku rasittavaa.

Haluatko lisää lapsia? Jos haluat niin kuinka pian?
 
Haluun joo :) Ja ois kyl kiva jos ei lapsille hirveen suurta ikäeroa tulis, mut katotaan nyt että millasta se elämä sit on ensin yhden lapsen kanssa ennen ku mietitään liian pitkälle.

Miten pärjäätte rahallisesti?
 No me pärjätään, ei mitenkää maailman parhaiten mut ei me nähdä nälkääkään. Jos me jotain halutaan ostaa nii se kyl yleensä onnistuu jos siis miettii järjen rajoissa. Ei meil mihinkää Dubain matkaan tietenkää oo laittaa rahaa mitenkää yhtäkkii mut kyl varmaan matkustelukin onnistuu jos vaan säästää jonkin aikaa :) Eli mun mielestä ihan hyvin pärjätään, voitais pärjätä paremminki mut ei mua haittaa nykyinenkään tilanne.

Koska saatte tietää vauvan sukupuolen vai haluutko tietää sitä lainkaan ennen kun se syntyy?
 No luultavasti saadaan keskiviikkona tietää, ja halutaan :).

Miten reagoisit jos lapsi olis jotenkin vaikeesti vammanen?
 No mä en tiedä, en osaa kuvitella etukäteen sellasta tilannetta. Luulen et oisin ihan hirveen surullinen lapsen puolesta. Ei se ois meille yhtään vähempää rakas vaik oiski vaikeesti vammanen, se vaan vaikeuttais tosi paljon lapsen tulevaisuutta. Mut toivon kumminki et lapsi on terve ja jos ei sit ookkaa nii en usko et sen luokan asiaan voi hirveesti etukäteen valmistautua et tilannetta pitää sit katsoa sen mukaan mitä päivät tuo tullessaan :).

Monta lasta haluisit?
Varmaan 3-4, oon nii lapsirakas ja oon aina halunnu monta lasta. Mut ei sitä voi tietää millasta se arki on yhdenkään vauvan kanssa et katsotaan nyt ensin miten se sujuu ja sit voi miettii että jos vaikka yrittäis saada lisää lapsia :)

Teiltä tuli ihanan paljon kysymyksiä, meil kesti yhteensä melkeen kaks tuntia vastata näihin :D. Tehtiin sillee Tuttujuttushow -tyylillä et kumpikaan ei nähny toisen vastauksia sillon ku ite vastas eikä puhuttu meiän vastauksista mitään eli tää on mullekki nyt tosi jännää ku pääsen lukee Oton vastauksia :D. Toivottavasti meidän vastaukset on sitä mitä kysymyksille toivoitte :). Nyt alan kahlaamaan Oton vastauksia läpi, hauskaa sunnuntaipäivää! ♥

15 kommenttia:

  1. ihania ootte! ois kiva jos tekisitte oton kanssa videopostauksen:D ois tosi kiva kuulla jotai kuulumisia yms.

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla Otonki vastauksia, vaikuttatte erittäin kypsiltä! Ootte ihana pari ja toivon niin et tekisitte videopostauksen :)

    Tulin jotenki tosi iloseks teiän puolest ja nyt hymyilen täällä vaa ku idiootti :D

    VastaaPoista
  3. Onnea raskaudesta! Kun katsoo sun galleria profiilia, vaikutat aikamoiselta pissikseltä! Mutta kun luin blogiasi, vaikutat järkevältä (tulevalta) äidiltä! =)

    VastaaPoista
  4. tehän ootte iha törkeen positiivisia kaiken tän raskaus-hulinan keskellä:)! hei ooks te muute kattonu jotain raskaus-leffoi (esim. Juno, Knocked up, The Back-up plan) :)?

    VastaaPoista
  5. Moi murut ! Hyviä vastauksia, ootte ihania ! Täällä on sitten aina se tukiverkkopalvelu toiminnassa, kun jotain tarvitsette ! ♥

    VastaaPoista
  6. mä en vaan ymmärrä, miten nykyäänkin niin moni ihminen ihan teollisista hyvinvointivaltioista haluaa paljon lapsia. maailma on niiiin menossa kohti täydellistä sekasortoo, kun ihmisiä alkaa olla liikaa. jos jokainen pari maailmassa tekisi 3-4 lasta tai enemmänkin, oltaisiin melko pian pahassa pulassa. ite mietin näitä asioita ja ihmisten, jopa tulevien, hyvinvointi on mulle tärkeää, joten tollanen tahto tuntuu musta tosi itsekkäältä. mä en pystyisi olemaan niin itsekäs, kun ymmärrän (väistämättömän) mahollisen uhkatilanteen laadun, mikä meiän maapallon tulee kohtaamaan. omasta mielestäni jos ihminen (pari) on fiksu ja humaanisesti ajatteleva, ei tulis mieleenkään tehä paljon lapsia.

    suomessahan asia on niin, ettei syntyvyys oo oikeessa suhteessa vanhusten ikäluokan lukumäärään, jotta tää yhteiskunta toimis vakaasti myös kymmenien vuosien päästä. eli suomeen tarvittas lapsia, kun taas monista kehitys (tai teollisuusmaista) tarvittas lapsia pois. silloin en käsitä, miten harva ihminen valitsee mieluummin adoption kuin raskauden. anteex angsti, muttaku kyseinen asia on todella järkyttävä mun mielestä =( enkä puhu nyt vaan susta tässä kommentissani.

    VastaaPoista
  7. voi ei, ihania vastauksia! :D ja Oton vastaukset oli huippuhauskoja :'D Toivottavasti teidän vauvast tulee terve ja kaikki menee hyvin synnytykseen asti ja sen jälkeen . ((:

    VastaaPoista
  8. Eksyin sun blogiin ja tää on ihana, varsinkin tää postaus! Luin tätä hymy perseessä ja kyyneleet vaan valu pitkin naamaa, vaikka normisti en tykkää lapsista ja pelkään vauvoja ja harvemmin vetistelen millekkään. :o Jään seuraileen. :> Ja onnee teille! :)

    VastaaPoista
  9. Oli tosi hauska lukea teijän vastauksii ::)
    Onnee ihan hirveesti teille, et toivottavasti vauva on terve ja kaikki menee muutenki hyvin :))

    VastaaPoista
  10. hei mun on monesti pitäny kysyy et minkä rotunen sun koiran on? :D

    VastaaPoista
  11. Anonyymi 17.59: Hihi kiitti ♥ No me voidaa tehä videopostaus heti ku saadaa jostai joku kamera joka kuvaa kunnollist videokuvaa ku ei tos järkkäris oo videokuvausta ja webbi on nii nihkee :( mut yritän ettii jostai kameran ♥

    macys: Aww ootpa ihana ♥ Ja tohon videopostausjuttuun sama vastaus ku ylempänä, im trying my best ♥

    Marianne: Kiitti :) No johtuu varmaan siitä et en oo päivittäny mun galleriaprofiilii varmaan vuoteen kunnol, lisänny vaa aina kuvii mut en oo hengaillu siel kunnol viime alkusyksyn jälkee :D Ja sillon olinki kunnon lissu viel :D
    Mut kiva jos blogi on saanu sun kuvan muuttumaan musta :)

    MademoiselleSaara: Hihi no kyl me ollaan ku ollaa nii onnellisii ♥ Ja tiiäks sul on varmaan joku kuudes aisti ku eilen just mietittii et mikä leffa katotaa ja oisin halunnu kattoo jonku raskausleffan mut ku ollaa katottu jo kaikki hyvät :((

    Anne: Äiti oot itte ihana ♥ tuu jo tänne sieltä ku on ikävä ♥

    Anonyymi 22.32: Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja onhan toi omalta osaltaan totta ja oon osittain sun kaa samaa mieltäki, mut kuten itekki totesti nii Suomessa on liian alhainen syntyvyys ja mun mielestä suomalaiset perheet saa hankkii vaik kaskyt lasta jokainen. Kyl mä voisin adoptoida lapsen ja haluaisinki ehk joskus, mut se on tosi kallis ja pitkä prosessi. Ja on siin kumminki kaikki ihanat puolensa et saa omaa lihaa ja verta olevan lapsen, kuten se et saa kasvattaa vaavin turvassa omassa masussa ja kokee kaikki raskauden ihanat jutut ♥

    Anonyymi 22.47: Hihi otto on paras ♥ Kiitti, ja niin meki toivotaan ♥

    Salla: Haha no hauska jos sain sun vauvakammoo vähä lievennettyy :D Ihana et tykkäät ja kiva jos jäät seuraileen ♥♥

    KLIPSI: Kiva et tykkäsit ♥ Kiitos paljon ja niin meki toivotaan tääl ♥

    Anonyymi 20.44: Mun eli nykyisin äidin koira on chihuahua, mögeli on vaa vähä iso chihuks, painaa päälle kolme kiloo :D mut ei se haittaa se on meiän kulta ♥♥

    VastaaPoista
  12. Vanhemmat, eli äiti ja äiti? Homoseksuaaleja? Tosi vähän aikaa ootte Oton kanssa yhtä pitäneet, mutta vaikutatte niin ihanan rakastuneilta, että ei voi kuin hymyillä :) Kaikkea hyvää teille!!

    VastaaPoista
  13. Siin lukee et "mun vanhemmat eli äiti" ja sit seuraava virke alkaa "ja äiti on suhtautunut..." eli ei ole kahta äitiä, ihan on heteroseksuaali yksinhuoltaja mun äitini :). Kiitos paljon ja kaikkea hyvää sinnekin päin :)

    VastaaPoista
  14. Oho, silmälasit mulle päähän ens kerralla ;)

    VastaaPoista
  15. hihii, lapsenne syntymässä samana päivänä kun minä ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥