sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Äitienpäivä ♥

Päätin sit alkaa kirjottaa blogii vihdoinki, kun alkanu oleen tota ylimäärästä aikaa ja tuli kauniit ilmatki nii tekee mieli taas ottaa kuvii. Tää ulkoasu nyt on mitä on tälleen aluksi, kehitän tätä paremmaks sit ku saan hyvän idean et millasen ulkoasun oikeesti haluun tehdä. Mulla ei oo mitää selkeetä linjaa missä haluisin pysyä eli ajattelin höpötellä tänne vähän kaikesta. Mulle saa myös toki esittää toiveita et mitä haluis et kirjottaisin tänne. Lähinnä kuitenki varmaa keskityn ihan mun normaaliin arkeen ja kaikkiin mua kiinnostaviin juttuihin eli vaatteisiin ja ruokaan ja varmasti tääl tulee olemaan vauvajuttuiki.

Tänään mun yks läheisimmistä kavereista Netta tuli tänne mun ja Oton luokse ja menin sit Nettaa vastaan tonne Vuokin metrikselle ku eihän Netta oo ennen käyny täällä. Käveltiin sit Mustankiven puiston läpi meille ja pysähdyttii sinne syömään suklaata ja ottaa kuvii. Kun tultiin meille alettii heti leipomaan Daim-kermakakkua äitienpäivän kunniaks ja siitä tuliki sit kunnon episodi ku meil ei ollu sähkövatkainta. Otto-raukka vatkas vispilällä puol litraa kermaa ja siinä kesti varmaan 45min :D toivottavasti sille ei tuu mitää rasitusvammaa käteen! Meistä kukaan ei tosiaan ollut myöskään ennen pursottanu kermavaahtoo kakun päälle nii mä sit sain sen tehtäväkseni ja eihän siitä meinannu tulla mitään :D meiän koko keittiö oli ihan kermavaahdossa :D Mut kakusta tuli loppujen lopuks tosi hyvää, pitää tehdä toistekkin. Jos vaik se kermavaahdon pursottaminenki sujuis paremmin :D Meil kesti nii kauan siin kakun tekemises et päätettiin sit tehdä ruoka ennen kakun maistamista ja kokattiin Netan kaa cremé fraiche marinoituja broilerinfileitä ja vuohenjuustokermaperunoita. Tuli kyl siitki tosi hyvää, Otto ainaki tykkäs :D

Loppuilta ollaanki sit vaan kateltu vanhoi kuvii ja videoita mun koneelta Netan kaa ja naureskeltu meiän pissisajoille :D aika järkyttävää materiaalia, mut kyl silti lämmöl muistellaa niit aikoi :D ehkä aika kultaa muistot tai jotain :D Mut nyt meen kyl nauramaan Netan kans lisää noille videoille, laittakaa ihmeessä kommentteja/ideoita ja lukekaa mun blogii jos kiinnostaa. :)













Tossa viimesenä viel masukuva eli nyt on rv 16+6 ja tommonen masu on nyt. Kyl se jo sillee alkaa näkyy :D

12 kommenttia:

  1. aww ihana kun rupesit kirjottaa tätä ♥ ja hei musvero sun pitää lukee mun blogii tuol on kuule niin paljon kaikkee susta <: <3

    VastaaPoista
  2. Hihi ite oot ihana ♥ Ja arvaa mitä, mä luen sitä, mut en oo vaa älynny kai laittaa itteeni sen lukijaks? :D ♥ mut laitan :D

    VastaaPoista
  3. Alan kyl säännöllisesti lukemaan tätä hih <3 Aww toi masukuva.

    VastaaPoista
  4. hyvä ;) hei millon me pidetään se fucking kirppari mulla on taas jotain 4 ikea kassillista niitä vaatteita vaa pyörimässä lattialla -.-

    VastaaPoista
  5. Ihana jarppuli ♥ No siis pidetää ihmees vaik heti ku siel on vapaata tilaa :D sehän oli sillonki ku katottii nii yli kuukauden päähän täyteen buukattu :D eli pidetää salee kesäkuus? heinäkuus? :DDD

    VastaaPoista
  6. kesäkuus ois hyvä nii ei tarvis sit siel uudes kämpäs niitä katella ja meilki on sit kesäloma nii vois vaa iha rauhas tehä kaikki jutut =) lol oon vielki koneel vaik mun piti lähtä jo :D:DDDsdd

    VastaaPoista
  7. Jeejee ihanaa että aloit kirjottamaan blogia, jään innolla seuraamaan :)! Ihanaa kesää ja PAAAALJON onnea tulevalle äidille ! :-)
    Haleja ♥

    VastaaPoista
  8. Kiva että tykkäät :)♥ Kiitos paljon ja halei takasin ♥ :))

    VastaaPoista
  9. onnea tulevalle äidille ! söpöä :-) uskon et kuulet paljo paskaa mut silti, tsemppii ja teist tulee söpö perhe ! (-:

    VastaaPoista
  10. Kiitos paljon ♥ Itseasias en oo kuullu viel paljoo yhtään paskaa, kaikki on ollu tosi kannustavia ja ihania ♥ Ihanaa että te jaksatte olla noin ilosii ja positiivisii meiän puolesta ja uskotte meihin :))

    VastaaPoista
  11. miten päätitkin pitää lapsen,vaikka oot tuollane bilehile? kivaa vauva-arkea tiedossa

    VastaaPoista
  12. No ei se että on bilehile silloin kun ei vielä oo lapsia tarkota sitä et ei haluis lapsii ollenkaan :) Mä odotan tosi innolla meiän vauvaperhe-elämää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥